کولیوند:تنظیم برنامه های مدیریت شهری قدس با بار مالی حداقلی

شهردار قدس گفت: کمیته‌ متشکل از کارشناسان و صاحب نظران در مدیریت شهری این منطقه شکل گرفته که در آن با اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم بار مالی حداقلی را برای برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده شهری لحاظ می‌کنند.

کولیوند:تنظیم برنامه های مدیریت شهری قدس با بار مالی حداقلی

احمد صادق کولیوند،شهردار قدس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای کاهش هزینه‌ها در این عرصه اظهار کرد: در شرایطی که تنگنای مالی شدیدی در حوزه شهرداری این منطقه حاکم است به طور طبیعی باید با اتخاذ تمهیداتی موثر و کارآمد برنامه ها به نحوی تنظیم شود تا کف هزینه‌ها مد نظر قرار گیرد.

شهردار قدس افزود: در همین ارتباط کمیته‌ای در شهرداری تشکیل شده که با کار مطالعاتی و کارشناسی کاهش حداکثری هزینه‌ها و اولویت‌ها گذاری ها لحاظ می‌شود.

کولیوند گفت: یکی از الزامات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدیریت منابع مالی است تا بر اساس آن از حداقل امکانات و ظرفیت‌ها  حداکثر بهره برداری لازم محقق شود.

شهردار قدس یاد آور شد: نباید از نظر دور داشت که به هر حال بهبود کاستی‌ها و کمبود‌های زیر ساختی و مهاجر پذیری این منطقه  در افزایش هزینه‌ها تاثیر بسزایی ایفا می‌کند اما با این وجود با بهره گیری از نظریات اهل فن و کارشناسان  نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مدیریت شهری بر مبنای بهره وری حداکثری از هزینه حداقلی امور شهری را پیگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار