آغاز فعالیت شرکت‌‌های خارجیِ شناسایی فرصت‌های برتر در بازار ایران

با لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران، شرکت‌های خارجی فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «هلمز ریپورت»؛ با لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران، شرکت‌های خارجی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده‌اند. بسیاری از این شرکت‌ها، ایران را یک بازار نوظهور با ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری عنوان می کنند.

یکی از شرکت‌های خارجی که به تازگی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است، شرکت مشاوره بازار «اسپی ساید» (Speyside) است. این شرکت با به خدمت گرفتن متخصصان حرفه‌ای، به بررسی موقعیت بازار و اقتصاد ایران می‌پردازد و با ارزیابی شرایط، به شرکت‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری را در ایران دارند، مشاوره می‌دهد.

از مهمترین وظایف این شرکت بین‌المللی، شناسایی فرصت‌های تجاری، گردشگری، سرمایه گذاری و ... است.

«کریس دابسون» از روسای اسپی ساید درباره بازار سرمایه در ایران می گوید: پس از لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، این کشور به بازاری نوظهور برای شرکت‌ها و موسسات مالی و تجاری غربی تبدیل شده است. بی شک ایران فرصت سرمایه‌گذاری مناسبی است ولی برای سرمایه‌گذاری در ایران نیازمند راهنمایی‌های متخصصین سرمایه‌گذاری در بازارهای نوظهور خواهید بود. از سوی دیگر تقویت بازار سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، به رشد اقتصادی این کشور و اتصال آن به جامعه جهانی موثر خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار