رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از برگزاری هفتمین کنسرت و گردهمایی پژوهشی شعر و موسیقی ادبیات عاشیقلار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میلانی با اعلام این خبر گفت: هفتمین کنسرت پژوهشی شعر و موسیقی ادبیات عاشیقلار به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره قیام تاریخی مردم آذربایجان‌شرقی در 29 بهمن سال 56 در حوزه هنری این استان روز سه شنبه 27 بهمن ماه سال جاری راس ساعت 18:30 در محل «سینما انقلاب تبریز» و با حضور اساتید موسیقی عاشیقی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در هفتمین گردهمایی پژوهشی شعر و موسیقی ادبیات عاشیقلار از استاد عاشیق علي عسگر مسن مرندلي تجلیل به عمل خواهد آمد.

میلانی اضافه کرد: در حوزه موسیقی عاشیقی آذربایجان بزرگانی ظهور کرده اند که نقش هر کدام از این هنرمندان در رشد و شکوفایی این مکتب در دوران خود بسیار حایز اهمیت می باشد و تجلیل و تکریم آنها وظیفه است که بر دوش مسئولان فرهنگی استان می باشد.
رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه حضور برای عموم و خانوداه ها در این برنامه آزاد است، اظهار امیدواری کرد تا با حمایت مردم و مسئولان این موسیقی سنتی غنی و سرشار از معنویت و فرهنگ برای نسل های بعدی و جوان در بین هنر و فرهنگ اقوام ایران حفظ شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار