مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان دیدار سایپا – پرسپولیس سبب تعجب من شده است.

انتخاب ورزشگاه آزادی برای میزبانی از پرسپولیس تعجب آور است
بیت اله رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان دیدار سایپا – پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه سایپا در لیگ پانزدهم بازی های خانگی خود را در ورزشگاه دستگردی انجام می دهد اما مسئولان با برخورد سلیقه ای ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان دیدار پرسپولیس – سایپا انتخاب کردند.

وی افزود: در حالی که شورای تامین استان مجوز بازی راه آهن – پرسپولیس را در ورزشگاه شهدای شهرقدس با فاصله زیاد نسبت به تهران صادر کرد اما متاسفانه ورزشگاه شهید دستگردی که متعلق به نیروی انتظامی است و در شهرک اکباتان واقع گردیده به عنوان میزبان تیم پرسپولیس انتخاب نشود. من از این مسئله تعجب می کنم.

رضایی در خصوص این که آیا باشگاه سایپا به عنوان میزبان این دیدار مجوز حضور پرشور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را صادر می کند یا خیر گفت: قرار است در توافق با مسئولان سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس در ازای واگذاری 90% ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران این تیم، بلیط فروشی دیدار سایپا – پرسپولیس به باشگاه سایپا تعلق گیرد که این موضوع به سود ما است.

وی افزود: کادر فنی سایپا نیز به برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی رضایت داده است. به هر حال برای تیم سایپا فرقی نمی کند که در کدام ورزشگاه به میدان می رود بلکه با توجه به توانایی فنی بازیکنانم به پیروزی سایپا امیدوار هستم.

** با 3 گل حریف را شکست می دهیم

مدیر عامل باشگاه سایپا در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ها از لحاظ روحی – روانی پس از برد سپاهان با وجود جو منفی ورزشگاه فولادشهر در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و با انگیزه بالا به مصاف پرسپولیس می رود.

حتم دارم همان گونه که بازی رفت را در همین ورزشگاه آزادی با نتیجه  2 - 1 بردیم در دیدار برگشت نیز با نتیجه 3 - 1 حریف خود را شکست می دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، سایپا ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار