«خشکسالی و دروغ» منتظر پروانه نمایش/ احتمال حضور این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

«خشکسالی و دروغ» جدیدترین اثر بلند سینمایی پدرام علیزاده در مقام کارگردانی است که این روزها منتظر گرفتن پروانه نمایش جهت اکران عمومی است.

سید غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما و فیلم «خشکسالی و دروغ» در خصوص آخرین وضعیت این فیلم جهت دریافت پروانه نمایش و اکران عمومی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به اینکه شورای بازبینی درگیر فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بودند، منتظریم «خشکسالی و دروغ» را ببینند و بعد از اینکه نظراتشان را دادند و فیلم پروانه نمایش گرفت، آن زمان تصمیمات لازم را جهت اکران خواهیم گرفت.

وی  در مورد اکران «خشکسالی و دروغ» در ایام عید نوروز عنوان کرد: به طور قطع  اکرانی برای این فیلم در عید نوروز نداریم و بعد از این ایام فیلم را در سینماهای کشور نمایش خواهیم داد.

این تهیه کننده درباره‌ شرکت «خشکسالی و دروغ» در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر عنوان کرد: همان‌طور که گفتم منتظر پروانه نمایش فیلم هستیم که اگر این اتفاق بیفتد، در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز حضور خواهیم یافت.

گفتنی است؛ «خشکسالی و دروغ» دومین فیلم بلند سینمایی پدرام علیزاده در مقام کارگردانی بعد از فیلم کمدی «آخرین سرقت» است و این فیلم نخستین اقتباس از یک نمایشنامه ایرانی بعد از انقلاب و برگرفته از نمایشنامه محمد یعقوبی تحت همین عنوان است.

در این فیلم بازیگرانی چون: محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم و خاطره اسدی حضور دارند.

ساير بازيگران: نیما راد، مهدی حسینی نیا، فرشاد میرزایی، سمانه اسماعیلی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی، زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی و صدف فانی.



انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار