رئیس بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران :نمایه‌سازی اسناد شفاهی مسجد مقدس جمکران در راستای پروژه تاریخ شفاهی این مکان مقدس با همکاری 18 نفر از خادمان فرهنگی مسجداغاز شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امامی در تشریح این خبرگفت: نمایه‌سازی يكی از فرآيندهای سازماندهی منابع كتابخانه است كه در آن، منابع به صورتی كه برای استفاده‌كننده دسترس‌پذیر باشد، استخراج و ارائه می‌شود.

 رئیس بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در سال‌های گذشته به صورت نوارهای کاست ضبط و ثبت شده بود که این اسناد شفاهی جهت تبدیل به مالتی‌مدیا (چندرسانه‌ای) نمایه‌سازی می‌شود.

امامی با بیان این که نمایه‌سازی اسناد شفاهی مسجد مقدس جمکران در راستای پروژه تاریخ شفاهی صورت می‌گیرد، گفت: کارشناسان کتابخانه تخصصی صاحب الزمان (عج) به کمک 18 نفر از خادمان فرهنگی مسجد مقدس جمکران، نمایه‌سازی اسناد شفاهی این مکان مقدس را آغاز کردند.

 وی یادآور شد: در کتابخانه تخصصی مسجد مقدس جمکران، تعداد 15 هزار نوار کاست با محتوای برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از جمله سخنرانی، مداحی، تواشیح، محافل انس با قرآن و غیره وجود دارد که این اسناد جهت دسترسی و استفاده آسان علاقمندان و قابلیت نصب بر روی رایانه و تلفن همراه به مالتی مدیا تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار