دبیر کمیته فرهنگ شهروندی گفت: نخستین نسخه مجازی بروشورهای شهروندی با موضوع مهارت نه گفتن تولید شده است که به زودی در شبکه های مجازی ارسال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسن مردانی با اشاره به رشد فن آوری اطلاعات و استفاده گسترده شهروندان از فضای مجازی اظهار کرد: در این راستا کمیته فرهنگ شهروندی و مدیریت اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اقدام به تولید محصولات شهروندی در قالب نرم افزارهای اندرویدی کرده است تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

وی بروشور مجازی مهارت نه گفتن که به منظور پیشگیری از اعتیاد تولید شده است را نخستین گام در فضای اندرویدی برشمرد و افزود:این نرم افزار در عین جذابیت و سرگرمی که دارد 13 مهارت نه گفتن در مقابل پیشنهادات نادرست دیگران را آموزش می دهد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: کتاب و سایر محصولات شهروندی در قالب نرم افزار اندرویدی نیزدر دستور کار است که به ترتیب تولید و به مخاطبان عرضه خواهد شد.

گفتنی است، شهروندان برای دریافت نسخه اندرویدی مهارت نه گفتن می توانند به سایت کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه shahrvandi.net مراجعه کنند .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.