سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: آخرین بازی دور مقدماتی سوپر لیگ از حساسیت کمی برخوردار بود و به جوانترها فرصت بازی بهتری داده شود.

سامری: باید به جوانترها فرصت بیشتری دهیمحماد سامری در گفتگو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی پایانی سوپر لیگ بسکتبال از حساسیت کمتری بین دو تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز نسبت به مسابقات دیگر سوپر لیگ برخوردار بود به همین علت هر دو تیم از بازیکنان جوان در این دیدار استفاده کردند.

وی افزود: تیم شهرداری تبریز در این بازی از تعویض های زیادی استفاده کرد و به تمام بازیکنانش فرصت حضور در زمین را داد. با توجه به اینکه این تیم دارای بازیکنان جوان و بومی خوبی است توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

سامری در ادامه خاطر نشان کرد: این تیم با بضاعت و زمان کمتری نسبت به تیم‌های دیگر لیگ سوپر لیگ بسکتبال امسال پیوست و نتایج خوبی هم به دست آورد.

سرمربی پالایش نفت آبادان در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش اعلام کرد: من نیز در این دیدار از بازیکنان جوانم به خوبی استفاده کردم و به همه آنها فرصت حضور در زمین را دادم. باید برای آینده بسکتبال از همین بازیکنان جوان تیم‌ها به خوبی استفاده کنیم. در جاهایی از این دیدار بازی جوان‌های هر دو تیم بسیار چش نواز بود و این خود جای امیدواری و خوشحالی برای روزهای آتی بسکتبال ایران دارد. در پایان این دیدار تیم پالایش نفت آبادان موفق شد با نتیجه 81 بر 70 تیم شهرداری تبریز را شکست دهد.

در بازی دیگر بین دو تیم شیمیدر و ثامن مشهد، تیم شیمیدر موفق شد با نتیجه 81 بر 73 از سد تیم ثامن عبور کند.
بدین ترتیب در پایان دور مقدماتی سوپر لیگ بسکتبال کشورمان تیم پتروشیمی بندر امام با 44 امتیاز در سکوی اول، شیمیدر با 42 امتیاز، پالایش نفت با 41 امتیاز، شهرداری اراک با 39 امتیاز، دانشگاه آزاد 37 امتیاز، ثامن مشهد با 32 امتیاز و شهرداری تبریز و نیروزی زمینی هر کدام با 27 ا متیاز به ترتیب از سکوهای دوم تا هشتم جدول جای گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، آبادان ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.