باشگاه پاری سن ژرمن مدافع ساحل عاجلی خود را به دلیل توهین به سرمربی و بعضی از بازیکنان این تیم از فهرست خود کنار گذاشت.

محرومیت مدافع پاری سن ژرمن به دلیل توهین به بلان
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مالک باشگاه پاری سن ژرمن سرژ اوریه مدافع کامرونی این تیم را به دلیل توهین به لوران بلان،سرمربی این تیم وهم تیمی هایش، به طور نامحدود از حضور در این تیم محروم و نام او را  از فهرست پاریس سن ژرمن برای دیدار روز سه شنبه با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

این باشگاه گفت: این مدافع ساحل عاجی  پس از آن که در یک فیلم سخنان توهین آمیزی در مورد بلان و هم تیمی های خود از جمله آنخل دی ماریا و زلاتان ابراهیموویچ بر زبان آورد تنبیه شد.

ناصر الخلیفه رئيس باشگاه روز یکشنبه در بیانیه ای گفت: من تصمیم گرفتم سرژ اوریه را محروم کنم. پاری سن ژرمن نهاد بسیار قوی است  وهیچ کس می تواند به آن توهین کند.

من به هیچ کس اجازه  نمی دهم باشگاه را دچار مشکل کند و ما را از اهداف خودمان که با بازی چلسی شروع می شود و  هواداران ما به شدت در انتظار آن هستند، دور کند.

وی گفت. "سرژ اوریه در ترکیب تیم پاری سن ژرمن برای دیدار روز سه شنبه با چلسی نخواهد بود.  پاری سن ژرمن  متعهد شد از لوران بلان  و بازیکنانی از سخنان این بازیکن آزرده خاطر شده اند کاملا حمایت کند.

 اوریه 23 ساله در یک ویدیو دیگر بابت اظهارات خود عذرخواهی کرد.

 وی گفت :کار من واقعا احمقانه بود . از هم تیمی ها، مربی تیم، باشگاه و هواداران عذرخواهی می کنم. به خصوص مربی تیم، که از تمام زحماتی که برای من کشیده، تشکر می کنم و تمام عواقب کارم را می پذیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار