نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی به مدل حاکمیت ولایت فقیه افتخار می‌کند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی به مدل حاکمیت ولایت فقیه افتخار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در جمع مردم شهر یاسوج در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: حاکمیت تنها از آن خدا است و سهمی از حاکمیت برای هیچ انسانی و موجودی نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انسانی حق ولایت دارد که متصل به خدا باشد و خداوند با ختم رسالت قصه هدایت انسان را پایان نداده است.

وی گفت: راه اوصیا و ائمه استمرار راه و رسالتی است که از دوران ولایت علی ابن ابیطالب (ع) تا دوران امام زمان(عج) این خط رسالت ادامه دارد.

ملک‌حسینی تصریح کرد: در دوران غیبت هستیم و در این دوره نیز مردم به حال خود رها نشده‌اند و نیاز است کسی مدیریت جامعه را به دست بگیرد و هر کسی نمی‌تواند ادعا کند که من سرپرست هستم.

وی با بیان اینکه مکتب شیعه برای تنگناها برنامه دارد و اکنون نیز رهاورد انقلاب مدیریت انسان دانای پاک است، گفت: انسان دانشمند، عادل، متفکر و فرهیخته که این فرهیختگی باید مبتنی بر دیدن باشد و چنین انسانی حق ولایت و سرپرستی دارد و هر مسئولیتی باید به او ختم شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به این مدل از حاکمیت افتخار می‌کند و الگویی برای حکومت کارآمد در جهان امروزی است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.