در حالی که گفته می شود مذاکرات باشگاه پرسپولیس با برانکو برای تمدید قراردادش آغاز شده است اما سخنگوی باشگاه پرسپولیس نظر دیگری دارد.

برخی چشم دیدن آرامش پرسپولیس ندارند
حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با برانکو جهت تمدید قراردادش داشته اما این موضوع در هیأت مدیره هنوز مطرح نشده است.

عبدی در ادامه بیان کرد: اگر طاهری مسئله تمدید قرارداد برانکو را در جلسه هیأت مدیره مطرح کند در آن صورت ما آن را بررسی می کنیم.

وی در مورد شایعه جایگزینی برانکو به جای کی روش در تیم ملی گفت: من هم در مورد استعفای کی روش از تیم ملی شنیده ام اما اطلاعی از بحث جایگزینی برانکو ندارم. تفاهمات دو طرف قرارداد در این موضوع مطرح است که هنوز در این باره صحبتی نشده است.

وی درباره تمدید قرارداد طارمی شرط برانکو برای ماندن است، بیان کرد: موضوع تمدید قرارداد برانکو هنوز مطرح نشده است. بر این اساس موضوع شروط برانکو برای تمدید قراردادش صحت ندارد.

عبدی در مورد عملکرد خوب پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: تمام ارگان باشگاه پرسپولیس تلاششان را می کنند تا انتظار علاقمندان به فوتبال برآورده شود، باشگاه پرسپولیس 8 ماه پیش به ما تحویل داده شد، آشفته و بی نظم بود اما باشگاه پرسپولیس اکنون به آرامش رسیده است. برخی از افراد نمی خواستند پرسپولیس به آرامش برسد.

وی در مورد دعوتنامه باشگاه آلکمار هلند به پرسپولیس گفت: یکی، دو تیم خارجی برای انجام بازی تدارکاتی دعوتنامه فرستادند که ما با توجه به شرایط تصمیم گیری می کنیم. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره مرحله استعدادیابی عنوان کرد: ما سعی کردیم تمرینات استعدادیابی را مطابق استانداردها برگزار کنیم و حالت سنتی نباشد. ثبت نام مرحله دوم استعدادیابی را همین هفته آغاز می کنیم، تمرینات را از هفته بعد شروع می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مرحله استعدادیابی سخت بود اما ما با برنامه و بی نقص انجام دادیم. به هر حال ما قصد داریم اجرای استعدادیابی را در باشگاه نهادینه کنیم و آن را به تصویب هیأت مدیره برسانیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بعضی ها تبلیغات سویی بابت مرحله استعدادیابی انجام دادند اما قصدمان این بود که ارتباط مستقیم و بدون واسطه با دوستداران فوتبال داشته باشیم که به این سهم دست یافتیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار