رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: با جابه‌جایی حوزه انتخابیه یک کاندیدا در زنجان، تعداد کاندیداهای خبرگان رهبری به سه نفر رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حسین میرزاپور برآن است: طبق اعلام شورای نگهبان، عبدالله امیرخانی،محمد حاجی‌ابوالقاسم‌ دولابیو محمداسمعیل نوری از حوزه انتخابیه استان زنجان جهت حضور در خبرگان رهبری به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد:با توجه به تأیید صلاحیت نفر از کاندیداهای خبرگان رهبری از استان زنجان، نامه تغییر حوزه انتخابیه حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری به استان آذربایجان غربی به هیئت نظارت استان زنجان واصل شد.

میرزاپور با بیان اینکه ۱۹نفر از استان زنجان برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرده بودند، افزود:۱۹‌نفر در استان زنجان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده بودند که صلاحیت ۴ نفر تایید شده است و دو نفر دیگر انصراف دادند.

دادرئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به تبلیغات رسمی کاندیدا گفت: تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری از روز ۲۲ بهمن‌ماه به‌طور رسمی آغاز شده و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت وکاندیداها موظف هستند یک روز قبل از اخذ رأی از انجام هر نوع تبلیغاتی ممانعت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.