بزرگراه دو کمال به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۶۰ متر از ضرورت‌های ترافیکی شهر تبریز بود که فاز اول آن به طول سه کیلومتر در مسیر رفت و برگشت از میدان شهید فهمیده با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز شهردار تبریز با تاکید بر کارکرد فرامنطقه ای بزرگراه 60 متری دو کمال گفت: پروژه دو کمال با هدف کاهش و انتقال بار ترافیکی ورودی شرقی تبریز از مرکز شهر احداث شده است و با تکمیل این بزرگراه و بهره برداری از بارنج تا جاده تهران بار ترافیکی شرق تبریز به جای مرکز شهر از مسیر چای کنار به نقاط مختلف شهر توزیع خواهد شد.
صادق نجفی با اشاره به افتتاح همزمان پنج پروژه  شهرداری منطقه 5 تبریز با بودجه ای معادل 100 میلیارد تومان افزود: فرهنگ سرای کوی استانداری، ایستگاه آتش نشانی کوی نصیر، مسیر گشایی 18 متری کوی سرم سازی و قرائت خانه شهرک باغمیشه نیز با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار به همراه فاز اول پروژه بزرگ دو کمال با اعتبار 90 میلیارد تومانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ادامه فاز بعدی این بزرگراه از طرف شفیع زاده به صورت هوایی تا پل سنگی اجرا خواهد شد، ابراز داشت: تکمیل اجرای ایم طرح موجب تسهیل رفت و آمد مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.