منصور راجی میرحسینی و محمد امین وطنخواه از جیرفت در مسابقات آفرود کشوری به موفقیت دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رییس هییت اتومبیلرانی آفرود جیرفت گفت: در مسابقات آفرود کشوری که با حضور 70 شرکت کننده ودر دو بخش آقایان و بانوان در مشهد برگزار شد از این هییت دو نفر راننده ورزشکار آقا وخانم به مقام چهارم وپنجم کشوری دست یافتند.

علی رضا نوری با بیان اینکه این مسابقات سومین دوره مسابقه آفرود قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تحت عنوان جام فجر به میزبانی استان خراسان رضوی در پیست آفرود مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد مقدس برگزار شد افزود: از استان کرمان چندین شرکت کننده در این مسابقات حضور یافتند که تنها 2راننده جیرفتی موفق به کسب مقام هایی در مجموع پنج نفر اول شدند.

وی بیان کرد: آقای منصور راجی میرحسینی و محمد امین وطنخواه به مقامهای چهارم و پنجمی دست یافتند.

رییس هییت اتومبیلرانی آفرود جیرفت گفت: خانم مهدیه سلطانی که از رانندگان ماهر جیرفتی واز قهرمانان این رشته ورزشی در استان است به دلیل بروز نقض فنی در سیستم خودرو نتوانست در این دوره از مسابقات شرکت کند.

علی رضا نوری بیان کرد: در حال حاضر40نفر راننده ورزش آفرود در 5کلاس درشهرستان جیرفت فعال هستند که از این تعداد7نفر بانوان را تشکیل می دهند.
صبح امروز ورزشکاران رشته آفرود در ورودی شهر جیرفت ودر محل پیست اتومبیلرانی جیرفت با استقبال رییس اداره ورزش وجوانان ، ورزشکاران ، مسئول هییت اتومبیلرانی وارد جیرفت ومورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقه ، آفرود ، جیرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.