آرزوهای مونیخی‌ها برای لیگ قهرمانان اروپا با یک مصدومیت وحشتناک دیگر، نقش بر آب شد!

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبرهایی ناراحت کننده از آلیانزآرنا به گوش رسید که آن هم مصدومیت هولگار با داشتوبر، مدافع بایرن مونیخ بود. گفته می‌شود که او ادامه فصل را از دست خواهد داد، در تمرینات بایرنی‌ها به منظور رویارویی با تیم آگربورک در روز یکشنبه قوزک پای باداشتوبر دچار شکستگی شد و این مسئله موجب دوری سه ماهه او از میادین فوتبال شد.
 
این مدافع پیش از این هم زیر تیغ جراحی رفته است،خبر فوق برای بازیکن ملی پوش آلمانی بسیار ناگوار است.

او از ماه دسامبر 2012، تاکنون تنها 25 بازی برای مونیخی‌ها به میدان رفته است. جدا از ناگوار بودن این خبر برای خود شخص بازیکن، برای گواردیولا نیز می‌تواند ماجرایی ناراحت کننده باشد، زیرا سایر بازیکنان میانی خط عقب نیز پیشتر دچار مصدومیت شده‌اند که به نام‌هایی همچون ژروم بوآتنگ، مهدی بن عطیه و ژاوی مارتینز می‌توان اشاره کرد.

در درستی این مسئله که بایرن در بوندس لیگا دست یافتنی نیست تردیدی وجود ندارد، اما باید این را هم در نظر داشت که آنها در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس خواهند رفت. با داشتن لشگری از مدافعان مصدوم، کسب نتایج خیره کننده در لیگ قهرمانان اروپا برای باواریایی‌ها بسیار دشوار خواهد بود!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار