شهردار خرمشهر از بهسازی میدان های قدیمی و ساخت میادین جدید در این شهر با استفاده از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی دوایی فر به آغاز عملیات بهسازی و احداث 15 میدان خرمشهر اشاره کرد و گفت: عملیات احداث میدان های جدید در شهر با اعتبار 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه آزاد اروند اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه نقشه و طراحی این میادین آماده شده است افزود: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری خرمشهر مجری و ناظر کار این طرح می باشد.

دوایی فر از ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در تعطیلات نوروزی سال آینده و راه اندازی قطار گردشگری توسط این نهاد خدمت رسان در خرمشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این قطار نیاز به ریل ندارد و چرخ های آن از جنس لاستیک بوده و در خیابان به راحتی حرکت می کند.

شهردار خرمشهر اظهار داشت: این قطار شامل 4 واگن و هر واگن با ظرفیت حداقل 4 نفر، به طول 11 متر و عرض 1 متر به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می نماید.

وی با بیان اینکه خرمشهر همه ساله میزبان میلیون ها نفر از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور است، بیان کرد: با امکاناتی نظیر قطار گردشگری می توان نقاط تفریحی، گردشگری و حتی مذهبی شهر را به مسافران معرفی نمود.

شهر بندری خرمشهر با جاذبه های زیبا نظیر جزیره مینو، تالاب ناصری و رودخانه کارون، همه ساله هموطنان بسیاری را از نقاط مختلف کشور به سوی خود جذب می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.