طرح محور میانی و ورودی اصلی شهر جدید بهارستان اصفهان پس از سال ها انتظار امروز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان اظهار داشت: این طرح به طول 5/4 کیلومتر، عملیات خاکی 253 هزار مترمکعب با اعتبار 180 میلیارد ریال با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان، فرماندار و مسوولان محلی افتتاح شد.

حسن روانفر گفت:این طرح با 173 هزار و 500 مترمربع عملیات آسفالت،هفت هزار مترمربع لوله کشی آب برای فضای سبز، 35 کیلومتر جدول گذاری و کانیوو، 50هزار مترمربع فضای سبز، 5/5کیلومتر روشنایی،357 عدد علائم ترافیکی و 23 هزار مترمربع خط کشی، امروز افتتاح شد رسید.

وی افزود: طرح مسکن مهر شهر جدید بهارستان در کشور بی نظیر است، چرا که علاوه بر خدمات همزمان روبنایی و زیربنایی، محوطه سازی، ساخت شش مدرسه، پیاده روها، فضاسازی و مسجد نیز در این طرح انجام شده است.

روانفر اضافه کرد:از این تعداد تاکنون چهار هزار و 212 واحد تحویل شده است و امروز دوهزار و 700 واحد دیگر نیز تحویل داده می شود و باقی واحدهای مسکن مهر بهارستان تا خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان تصریح کرد:پارک محله بهمن با مساحت 27 هزار مترمربع و هزینه 20میلیارد ریال، افتتاح مسجد امام حسن عسگری(ع) با هزینه 13 میلیارد ریال، احداث بلوار اتصال به میدان محور میانی به بلوار بهشت، تخصیص اعتبار و تکمیل مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد امیرالمومنین(ع) و مسجد القائم (عج) از دیگر طرح های بهره برداری شده امروز اعلام کرد.

گفتنی است در این مراسم به صورت نمادین کلید یکی از واحدهای مسکن مهر توسط فضل الله کفیل فرماندار و طرفه معاون عمرانی استاندار به یکی از مالکین تحویل شد و همزمان با آن دو هزار و 700 واحد مسکن مهر شهر جدید بهارستان به بهره برداری رسید.

شهر جدید بهارستان بعنوان محل سرریز جمعیت اصفهان در 15 کیلومتری جنوب اصفهان و در محور شرقی جاده اصفهان شیراز قرار گرفته است. 


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه به یه بچه داده بودن طراحی کنه سنگینتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
حیف 180 میلیارد . جاده قبلی بهتر بود . فقط بلدن حرف مفت بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
متاسفانه جاده جدید ورودی شهر بهارستان اصفهان علی رغم رد آن توسط راهنمایی و رانندگی افتتاح شد.
با نگاهی سطحی به این نقشه از روی گوگل مپ متوجه عدم رعایت استاندارد در این نقشه پر از اشکال و دارای خطر تصادف آن خواهید شد. اصلا معلوم نیست که این جاده پر خطر و غیر استاندارد از کدام مرجع مجوز بهره برداری گرفته؟