مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: در روزهای اخیر نامناسب توزیع و عرضه و دلالی موجب شده افزایش 30 درصدی قیمت ماهی در بازار شده است.

نبود نظارت عامل گرانی بازار ماهیارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص افزایش قیمت ماهی در روزهای اخیر اظهار داشت: در روزهای اخیر سیستم نامناسب توزیع و عرضه و دلالی موجب افزایش 25 تا 30 درصدی قیمت ماهی در بازار شده است.

وی با اشاره به اینکه از افزایش 30 درصدی قیمتها تنها دلالان سود برده اند گفت: تولید کنندگان قیمت فروش محصول را افزایش نداده اند و در این میان چیزی نصیب تولید کنندگان نشده است.

قاسمی در ادامه یادآور شد: بازار ماهی به سبب ورود و دخالت دلالان بسیار آشفته بوده و متاسفانه کنترلی بر شرایط بازار انجام نمیشود به طوری که سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده خود را کنار کشیده و از طرفی هم اختیارات آن را به بخش خصوصی واگذار نکرده است.

مدیر عامل اتحادیه تکثیر و صادرات آبزیان در خصوص گرانی و کمبود عرضه ماهی برای ایام نوروز اظهار داشت: باتوجه به ایام پایانی سال باید گفت که تولید به اندازه ای که پاسخگوی نیاز شب عید باشد وجود دارد اما به شرطی که  وضعیت بازار سرو سامان داده شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، بازار ، ماهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار