معاون گردشگری ميراث فرهنگی خراسان رضوی از لغو مجوز دو شركت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد و تعليق پروانه بهره برداری يک شركت خدمات مسافرتی در نيشابور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سيد جواد موسوی گفت: مجوز فعاليت شركت خدمات مسافرتی و جهانگردی سير و سفر ثامن الحجج و دشتی كويت با توجه به بررسي عملكرد آن دو شركت و برابر بند ششم مصوبه دوازدهمين كميسيون فنی نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر و شركت های خدمات مسافرتی استان و آئين نامه نظارت بر تاسيس لغو شدند.

وی افزود: اين دو شركت باید در خصوص جمع آوری تابلوی سر در و علائم و نام و نشان های موجود در زمينه فعاليت های مندرج در بند ب ماده يک اقدام کنند.

معاون گردشگری ميراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: همچنین مجوز فعاليت شركت خدمات مسافرتی و جهانگردی مهاجر شرق فيروزه با توجه به بررسي عملكرد آن شركت برابر بند پنجم مصوبه دوازدهمين كميسيون فنی نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر و شركت های خدمات مسافرتی استان و در اجرای ماده 16 آئين نامه نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی از زمان ابلاغ به مدت سه ماه لغو می شود.

موسوی افزود: طبق آئين نامه مذكور، اين شركت در زمان تعليق از هر گونه فعاليت و ايجاد تعهد جديد باید خودداری كند در غير اين صورت برابر قانون با اين شركت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.