تبریز؛

وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری تنها راه ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، گفت: به برکت ولایت فقیه جمهوری اسلامی ایران به یکی از کشور امن و تأثیر گذار در دنیا تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام حسن کاملی فر در جمع بسیجیان شهرستان اهر گفت: علیرغم توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، به فضل پروردگار و وحدتی که در جامعه با رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری حاکم است، این توطئه ها تأثیری در اراده ملت نداشته است.

وی، وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری را تنها راه ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان دانست و افزود: اگر امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای امن و تأثیرگذار در مجامع بین المللی است به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری های امام راحل و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه گفت: آنچه در این انتخابات مهم است، انتخاب افراد همسو با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی، گفت: متأسفانه دشمنان و عده ای هم در داخل دانسته و یا ندانسته همسو با دشمنان در مورد رد صلاحیت شدگان و به خصوص مجلس خبرگان رهبری اظهار نظر می کنند که لازم است همه هوشیار باشند و کاری نکنند بستر برای رسیدن دشمنان و به خصوص آمریکا به اهدافش فراهم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی،گفت: در حال حاضر در جامعه معیار خط ولایت فقیه و اطاعت محض از مقام معظم رهبری است و اگر کسی این معیار را نداشته باشد در خط باطل و انحرافی است و هر کسی این معیار را داشته باشد جانسوز و دوستدار آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام کاملی فر، با بیان اینکه نباید فریب خنده ها و ناراحتی های دشمنان را خورد گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین با حضور گسترده در انتخابات 7 اسفندماه و با انتخاب افراد دلسوز نظام، جواب دندان شکنی به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خواهند داد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.