برترین‌های مرحله سوم لیگ نجات غریق بانوان خوزستان “یادواره 175 شهید غواص“ شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات نجات غریق گفت:در این مسابقات تیم‌های ماهشهرالف و ب، آبادان الف و ب،  فولاد، بانک ملی، باشگاه صنعت نفت اهواز و توسعه و نیشکر حضور داشتند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان افزود: ورزشکاران در بخش انفرادی در ماده‌های 100متر آزاد با مانع، 66 متر حمل آدمک،100 متر شنای آزاد با پای فین و 100 متر حمل آدمک با پای فین و در بخش تیمی در ماده  4 در 33 متر حمل آدمک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حر حاجیان‏،بیان کرد : در ماده 100متر شنای آزاد با مانع، سنا بطانی و فروغ بن‌رشید هر دو از آبادان الف به ترتیب اول و دوم شدند و الهام عموآقایی از نفت اهواز مقام سوم را به دست آورد. در ماده 66 متر حمل آدمک نیز الهام کیانی‌زاده از نفت اهواز به قهرمانی رسید و سحر احمداصل و نوشین رستم‌پور هر دو از آبادان الف به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: در ماده 100متر آزاد با پای غواصی الهام عموآقایی از نفت اهواز در جایگاه اول قرار گرفت‏، فروغ بن‌رشید از آبادان الف در جایگاه دوم ایستاد و کتایون امیرابراهیمی از ماهشهر الف سوم شد و در ماده 100 متر حمل آدمک با پای غواصی نیز کتایون امیرابراهیمی از ماهشهر الف به مقام اول دست پیدا کرد و پرستو صمدی و مریم داوری هر دو از توسعه و نیشکر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 وی گفت: در ماده  4 در 33 متر حمل آدمک تیمی‏، نفت اهواز به قهرمانی رسید، ماهشهر الف در جایگاه دوم قرار گرفت و توسعه و نیشکر مقام سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان بیان کرد: در مجموع نیز نفت ‌اهواز و آبادان الف به صورت مشترک با کسب 54 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفتند‏، تیم ماهشهر الف با کسب 52 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم توسعه و نیشکر با  کسب 36 امتیاز سوم شد.

انتهاي پیام/گ

برچسب ها: خوزستان ، برترین ، غواص ، لیگ ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.