نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی گفت: هیئت تهران برای اولین بار میزبان مسابقات جایزه بزرگ بود کم و کاستی‌هایی داشت و دلیل اصلی آن کم تجربگی است.

احمدی: کاستی‌های میزبانی تهرانی‌ها به خاطر کم تجربگی بود

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی تهران تصریح کرد: سطح مسابقات از نظر کیفی و فنی خوب بود و تیراندازان بسیار خوبی شرکت کرده بودند اما چون این رقابت‌ها برای اولین بار برگزار شد کم و کاستی‌هایی داشت.

وی ادامه داد: هیئت تهران می‌توانست با همکاری فدراسیون مسابقات را بهتر برگزار کند اما از نظر امکانات تیراندازان مشکلی نداشتند.

احمدی گفت: این مسابقات از نظر داوری اندکی مشکل داشت و داورانی که در مرحله مقدماتی قضاوت می‌کردند در فینال هم حضور داشتند که اگر برنام ریزی بهتر صورت می‌گرفت مسابقات بهتر برگزار می‌شد.

وی افزود: همین که چنین مسابقاتی در کشور برگزار می‌شود برای تیراندازی بسیار مفید است و با برنامه ریزی می‌توان مسابقات جایزه بزرگ را در سطح کشور برگزار کنیم. اگر در مسابقات جایزه بزرگ تهران تیراندازانی از سراسر کشور حضور داشتند سطح مسابقات بهتر می‌شد.

احمدی گفت: امیدوارم برگزاری این مسابقات مبنایی برای مسابقات بیشتر در کشورمان باشد چون باعث جذب جوانان و نوجوانان به تیراندازی می‌شود که می‌توان به کمک همین مسابقات تیم‌های ملی بهتری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: میزبانی هیئت تهران در برگزاری این مسابقات به عنوان تجربه اول بسیار خوب بود و اگر مشکلی داشت فقط به دلیل کم تجربگی در برگزاری مسابقاتی در چنین سطح بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.