امراله عابدي به همراه مسئولان اداره کل امور مالیاتی با خانواده شهيد محمد مقصودي و جانباز حميد زينل پور ديدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومي اداره کل امور مالياتي استان کرمان ، امراله عابدي ؛ مديرکل امور مالياتي استان کرمان در اين ديدار با اشاره به بيانات رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) در خصوص شهيد و شهادت، افزود: صاحبان اصلي اين انقلاب مادران، پدران و خانواده‌هاي شهدا هستند

وي افزود: ايثار خانواده شهدا و ايثارگران در برابر سختي‌ها، مسير تعالي را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

مديرکل امور مالياتي استان کرمان گفت : مردم ايران قدردان ايثار و فداکاري شهدا و خانواده‌هاي معزز آنان هستند و مي‌دانند اگر اين ايثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمي‌شد.

گفتني است شهيد محمد مقصودي سال 1366 در عمليات کربلاي8 مفقودالاثر گرديد ودر سال 1375 توسط گروه تفحص پيکر پاک وي شناسايي و به وطن بازگردانده شد.

مديرکل امور مالياتي استان کرمان، در ادامه ضمن ديدار با جانباز حميد زينل پورگفت: جانبازان بدون هيچ چشمداشتي درد ورنج فراواني را متحمل مي شوند و سمبل واقعي صبر و استقامت هستند.

عابدي اظهار داشت: استقلال و آزادي امروز جامعه ما مرهون رشادتها و دلاوريهاي شهدا و ايثارگران و جانبازان عزيز بوده و ما همواره مديون آنها خواهيم بود.

مديرکل امور مالياتي استان کرمان افزود: ديدار چهره به چهره با جانبازاني که از همه چيز خود گذشتند و براي عزت و سربلندي ملت و کشور ايران تحمل درد و رنج را به جان خود خريدند اين دين را بر گردن ما سنگين تر مي کند.

عابدي ابراز داشت: همانگونه که پيش از اين جانبازان توانستند قله هاي بزرگي را فتح کنند و جهاد اکبر نمايند امروز بايد به عنوان الگوي عيني براي نسل جوانمان معرفي شوند.

مديرکل امور مالياتي استان کرمان افزود: امروز همه واقفيم که شما که در عرصه نبرد پيشتاز بوده ايد و امروز نيز در ميدان صبر و بردباري جلودار مي باشيد حق بزرگي بر گردنمان خواهيد داشت. عابدي از خانواده اين جانباز تجليل کرد و اظهار داشت: خانواده جانبازان نيز در همراهي اين عزيزان کار بزرگي را انجام مي دهند و اين کار از حضور در ميادين نبرد کمتر نخواهد بود

انتهای پیام/ف

برچسب ها: مدیرکل ، شهدا ، جانبازان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.