رقابت های سوارکاری پرش جام فجر (پدیده سازان ۵) در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مالکین اسب ها با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام پدیده سازان طی 2 روز با حضور ۲۹۴ سوارکار از سراسر کشور در باشگاه سوارکاری سرپوشیده آزمون برگزار شد که از نظر تعداد سوارکار یک رکورد در سال ۹۴ محسوب می شود.

از نکات جالب توجه این مسابقات حضور مسن ترین سوارکار ایران به نام علی رضایی 78 ساله بود که در رده مالکین، حضور یافت و شرکت وی در مسابقات با تشویق تماشاگران همراه بود.

وی 70 سال، سابقه سوارکاری دارد و دهها بار، روی سکوهای سه گانه قهرمانی، ایستاده است.

در رده نونهالان و نوجوانان این رقابت ها عنوان قهرمانی به ترتیب به وینا حبیبی و کیان شیرطاوانی رسید.

در رده سنی جوانان نیز ایمان کریمی فر در رده اول ایستاد و در رده های C بزرگسالان و C1 بزرگسالان نیز عناوین قهرمانی به داود پوررضایی و رامین شهابی رسید.

مسابقات سوارکاری پرش جام فجر در 6 رده برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در رده نونهالان جام فجر وينا حبيبی با اسب بلك استار ، يزدان ملاافضل با اسب سهيل، متين رضاخانلو با اسب بن كينگ، در رده نوجوانان جام فجر كيان شيرطاوانی با اسب بيلی جی جی،علي عقيقی با اسب سوزي و مرتضي حسينی با اسب رونيكا، در رده جوانان جام فجر ايمان كريمی فر با اسب يوتو، حامد افضلی با اسب كامونيكا و علي فرهمند با اسب ادوارد

در رده C بزرگسالان جام فجر داود پوررضايی با اسب پاپلو اگين، محمدحسين مكاری نژاد با اسب شنل ريور ،مجيد شريفی با اسب اپريكات در رده_C1_بزرگسالان جام فجر رامين شهابی با اسب گرند كروز، عليرضا خوشدل با اسب واكيرو ، حميدرضا حاجی كندی با اسب دولانا و در رده O2 مالکین جام فجر ارشد ابرقانی با اسب رافائلا، سهراب معصومی با اسب فيوچر و علی مخلصی با اسب كاردناپ اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار