بندرعباس؛

سکوت و فریاد نماینده منتخب باید به نفع انقلاب باشد

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: سکوت و فریاد نماینده منتخب مردم باید به نفع انقلاب باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حجت الاسلام تقوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره انتخاب صحیح افزود: باید به کسی رای بدهیم که در وفا داری به انقلاب ، امام (ره)، ولایت فقیه و آبروی مجموعه کشور  قابل اعتماد باشد.

وی گفت: در جایی که تعداد داوطلبان زیاد و انتخاب سخت است باید به حامیان آنان دقت کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس رعایت اخلاق و کنار گذاشتن مبالغه و خودداری از بازی با آبروی دیگران در زمان تبلیغات را مهم برشمرد و افزود: باید از انتخابات سال ۸۸ درس گرفت و مانع از فتنه افکنی سوء استفاده گران شد.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به آغاز تبلیغات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: تایید یا رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی بر مبنای مطالعه دقیق و علمی از سوی شورای نگهبان است .

وی با اشاره به حماسه آفرینی و حضور پر شکوه مردم غیور و وفا دار به امام (ره) و آمانهای انقلاب هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حالا این مسئولان باید با خدمت گذاری به مردم از این حماسه آفرینی آنان تشکر کنند.

امام جمعه موقت بندرعباس با انتقاد از میدان دادن برخی مسئولان کشور به دشمنان کشور افزود: کشور  برای قدرتمندی در مقابل دشمنان باید از یاری دیگران نا امید و بی نیاز باشد.

حجت الاسلام تقوی  افزود: مردم انقلابی  و قدرشناس با حضور خود در حماسه ۲۲ بهمن امسال  به امیدهای امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدا جامه عمل پوشاندند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

وی با  تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از تلاش شبانه روزی همه پرستاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.