رئیس‌جمهور ترکیه با اعلام اینکه خویشتن‌داری ترکیه در برابر سوریه حدی دارد، این کشور را به اقدام نظامی تهدید کرد.

اردوغان: صبر ترکیه در برابر بحران سوریه حدی دارد/ لازم باشد اقدام می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، «رجب طیب اردوغان،» رئیس‌جمهور ترکیه، در نشستی اقتصادی در آنکارا، گفت کشورش فقط تا مرحله‌ای در مقابل بحران سوریه خویشتن‌داری خواهد کرد؛ پس از آن مجبور به اقدام خواهد شد.

اردوغان همچنین تهدید کرد آوارگان سوری را به کشورهای دیگر اعزام خواهد کرد.

رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتش که به طور زنده از تلویزیون این کشور پخش شد درخواست نهادهای بین المللی برای گشودن مرزها در مقابل آوارگان سوری را محکوم و تهدید کرد آن‌ها را به کشورهای دیگر می فرستد.

اردوغان در این سخنان که در حضور شماری از فعالان اقتصادی ایراد شد گفت: کلمه "احمق" روی پیشانی ما نوشته نشده و گمان نکنید هواپیماها و تجهیزات نظامی ما بی‌‌جهت در اینجا انبار شده است، ما به وظیفه‌مان عمل خواهیم کرد.

اززمان آغاز بحران سوریه درسال 2011، ترکیه همواره یکی از طرف‌های متهم به کمک مالی و تسلیحاتی به تروریست هابوده است. این کشور همچنین با حمایت آمریکا و کشورهایی نظیرعربستان و قطر به ارائه آموزش و کمک به گروههای معارض سوری می‌پردازد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
سلام احمق جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
خودت نمی بینی ولی نوشته
تو احمقی احمق احمق احمق
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
سلام. اردوغان دست پیش میزنه که پس نیفته، مردحسابی، تو با کمک به داعش و دیگرگروههای تروریستی سوریه رو به هم ریختی، حالا که تروریستها دارن نابودمیشن و تو ازخودت می ترسی این لافها را می زنی؟ باید جواب پس بدی، کجای کاری؟ مگه به کشور تو حمله شده یا سوریه درامورکشورت دخالت کرده؟ به هرحال تودیگه رفتنی هستی و فکری برای خودت بردار، اینهمه باعث کشتار و خرابی و آوارگی مردم سوریه و عراق شدی باید جواب بدی، سوری ها و عراقیها ولت نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
آقای اردوغان ، شما ننگ ملت ترکیه هستید ، شما قاتل مردم عراق وسوریه هستید . شما آبروی آنهائی را که آرزو می کنید مثل آنها باشید و امپراتوری عثمانی راه بیاندازید ، برده اید !!!!!!
شما از واژه اسلام برای فریب افکار عمومی ترکیه سوء استفاده کرده اید و مردم مسلمان ترکیه در انتخابات بعدی اگر به شما رای بدهند ، در جنایات شما و دولت جنایتکار شما شریک خواهند بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
غلط زیادی بزرگترازوجودت سخن نگوای دیوانه ازقفس پریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
بپامثل اربابت درسخنرانی غش نکنی ازدهن حرف بزن
آخرین اخبار