نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ملت ایران دارای بینش عمیق سیاسی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر، در اجتماع عظیم راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در شهرکرد، با مقایسه دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم ایران روی پای خود ایستاده و در برابر هیچ کشوری سرخم نکرده اند و در انتخابات های متعدد، رأی و اراده خود را در تعیین سرنوشت کشور به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام قاضی عسگر، با بیان اینکه امام خمینی (ره) از هیچ قدرتی در جهان واهمه نداشت و ملتی را تربیت کرد که زیر بار ظلم و جور هیچ قدرتی نمی روند، تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران مستقل ترین مردم و کشور ایران مستقل ترین کشور جهان است.
وی، با بیان اینکه ملت ایران دارای بینش عمیق سیاسی است، تصریح کرد: ملت ایران امروز در محیط های اجتماعی، رسانه ها و فضای مجازی آزادانه حرف خود را می زنند و چنانچه انتقاداتی داشته باشند آن را بیان می کنند.
وی، رشد علمی کشور را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: موفقیت های کشور در زمینه انرژی هسته ای، نانوتکنولوژی، داروسازی و سایر صنایع سبب شده تا در عرصه بین المللی و پیشرفت های علمی حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با تبیین ساده زیستی امام خمینی (ره) گفت: در حالی که در زمان پهلوی، شاهد حیف و میل ثروت ملی از سوی رژیم ستمشاهی بودیم اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی رهبران کشور، خود را خادم مردم دانسته و دارای زندگی ساده ای بوده اند. 

حجت الاسلام قاضی عسگر، انقلاب اسلامی را انقلابی الهی دانست و تأکید کرد: این نظام با پشتوانه اسلام، قرآن، مردم ولایتمدار و رهبری مقتدر و سیاستمدار، آینده درخشانی را در پیش رو دارد.

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از ساعت 10 صبح امروز پنج شنبه، همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و بی نظیر اقشار مختلف مردم، در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان، از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم، چهارراه بازار و میدان امامزادگان دو خاتون (س) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، و برنامه‌های متنوع دیگری چون سرود 1357 نفری، ایستگاه نقاشی، ایستگاه عکس یادگاری، اجرای ورزش پهلوانی باستانی، و رهاسازی 37 کبوتر سفید برگزار شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.