راهپیمایی یوم الله22 بهمن که با حضور گسترده و پرشورمردم درمهاباد برگزار شد،لحظاتی پیش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، خيابانهاي این شهر ، امروز شاهد حضور پر شور جمعيت با مشتهاي گره کرده عليه استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا بود.

مردم هميشه در صحنه مهاباد امروز با حضورپر شوردر راهپيمايي بيست و دوي بهمن بار ديگر تأکيد کردند پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل (ره) يک حادثه مهم و حيرت انگيز براي تمام جهانيان بود که قدرتمندترين حامي آمريکا را در هم شکست و معادلات سياسي استکبار جهاني را در دنيا به هم ريخت .

امام جمعه موقت مهاباددراجتماع با شکوه راهپیمایان مهابادی گفت: جشن بزرگ ملي22بهمن ،جشن سي و هفت سال عزت،اقتدار،نوآوري وشكوفايي واتحاد آحاد مردم ايران است.

ماموستا اسماعیلی گفت: امروزملت ایران اسلامی درحالی سی وهفتمین سالروزپیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتندکه دستاوردهای نظام اسلامی همه جهانیان را متحیر کرده است.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم مهاباد درهمایش ملی بیست و دو بهمن افزود:انقلاب اسلامي حاصل ایثار و فداکاری همه اقوام ایرانی است و همه اقوام هم برای حفاظت از آن نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

ماموستا اسماعیلی همچنین از انتخابات به منزله نماد مشارکت مردم در انقلاب اسلامی و استمرار آن یاد کرد و افزود:راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن ، مقدمه ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند است.

ادامه مراسم راهپيمايي بيست ودوم بهمن درمهاباد، قرائت قطعنامه سیزده ماده اي بود که شرکت کنندگان با سردادن شعارهای الله اکبر و به آتش کشيدن پرچم آمريکا و رژيم اشغالگرقدس مفاد آنرا تأييد کردند.

در بخشي از اين قطع نامه آمده بود:ما مردم با اعلام بيعت مجدد با نظام اسلامي وآرمان امام وشهدا ورهبر معظم انقلاب ،بريکپارچگي ووحدت ملي واسلامي خود تاکيد مي کنيم.

همچنين با محکوم کردن تحريمهاي اعمال شده نظام سلطه بر ملت وکشور از کارگزاران اجرايي مي خواهيم با رويکرد به اقتصاد مقاومتي اهداف دشمنان را با شکست مواجه کنند.

در بند ديگري از قطعنامه امروزمردم مهابادآمده بود که از عاملان واهانت کنندگان به پيامبر اعظم ودين اسلام ابراز انزجار مي کنيم و از دستگاههاي مسئول در کشور مي خواهيم زمينه ها را براي تبين بيشترپيام اخير رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا وآمريکا فراهم کنند.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.