معاونت پارلمانی رییس جمهور یادآور گفت:امیدوارم فردا شاهد راهپیمایی باشکوه تر از راهپیمایی سال گذشته باشد.

همایش ملی 22 بهمن، همایشی فراتر از حزب و نژاد استمجید انصاری معاونت پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت:حضور در این راهپیمایی رفراندوم سالانه ای است که مردم ما نسبت به اصل انقلاب،آرمانهای امام و نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه رفراندوم باشکوه طی 37 ساله گذشته برگزار شده و نقش بسیار تعیین کننده ای در استحکام و انسجام و اتحاد ملی داشته،افزود:همایش بزرگ ملی 22 بهمن،همایشی فراتر از حزب و نژاد و گروه و مذهب و هر ممیز دیگری است. 

وی ادامه داد: در واقع 22 بهمن صحنه نمایش قدرت همه ی مردم ایران است و شرکت در این همایش ملی،انقلابی و دینی در حقیقت گامی برای تامین منافع و اقتدار ملی بویژه در وضعیت خاص و کنونی منطقه ما است که گروههای تروریستی تهدیداتی دارند و توطئه هایی  را علیه اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی انجام میدهند.

انصاری خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم در صحنه 22 بهمن امسال میتواند برای دوستداران انقلاب اسلامی امید بخش و الهام بخش و برای دشمنان هم مایوس کننده باشد.

معاونت پارلمانی رییس جمهور یادآور شد :امیدوارم فردا شاهد راهپیمایی باشکوه تر از راهپیمایی سال گذشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار