شهرکرد؛

راهپیمایی 22 بهمن در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن، فردا در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ رئیس ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن، فردا پنج شنبه از ساعت 10 صبح و همزمان با سراسر کشور، در 117 نقطه این استان برگزار می شود.  

علی گرجی با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در برگزاری باشکوه این مراسم، افزود: اقلام تبلیغاتی ویژه راهپیمایی 22 بهمن هم به سراسر استان ارسال شده است.  

وی، با دعوت از مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اضافه کرد: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان، از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم، چهارراه بازار و میدان امامزادگان دو خاتون (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، و برنامه‌های متنوع دیگری چون اجرای سرود 1357 نفری، ایستگاه نقاشی، ایستگاه عکس یادگاری، اجرای ورزش پهلوانی باستانی، رهاسازی 37 کبوتر سفید برگزار می شود.  

گرجی، با اشاره به تأثیرات دشمن شکن حضور حماسی مردم ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تأکید کرد: به فضل الهی، مردم شریف بام ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یاد ماندنی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی، حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.