شهرکرد؛

تقدیر از بصیرت دانش آموزی

همزمان با دهه مبارک فجر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از دانش‌آموزان و معلم برگزار کننده کوچکترین تظاهرات خودجوش روز ملی استکبار جهانی در استان چهارمحال و بختياری، قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختياری، دبستان شهید بهشتی روستای لشتر، از منطقه دیناران شهرستان اردل، با تعداد اندکی دانش‌آموز و یک معلم، امسال روز ملی استکبار جهانی، تظاهرات بی‌نظیری را با شعارهای دست‌نوشته انجام دادند که تصاویر آن پس از پخش از اخبار شبکه استانی جهان بین، بازتاب گسترده‌ای در بین مردم داشت و مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه خود دانستند با حضور در این منطقه، از این همه شور و شعور و بصیرت دانش‌آموزان یک منطقه محروم و دورافتاده، قدردانی کند. 

این دانش آموزان، همچنین به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، با کاغذ رنگی و ریسه دست‌ساز، کلاس و مدرسه خود را به شکلی بسیار زیبا و هنرمندانه تزئین کرده اند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سفر به روستای لشتر و در آیین تقدیر از معلم و دانش آموزان این مدرسه، با اشاره به اینکه این تعداد کم دانش آموز با حرکت خودجوش و زیبای خود حماسه‌ای زیبا آفریدند گفت: هدف از برگزاری مراسم رسمی و ملی، استفاده از ظرفیت مردم در تجدید عهد با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که این دانش‌آموزان تحقق این هدف را به نمایش گذاشتند.  

علی گرجی، برگزاری تظاهرات در این مکان را نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی در دل مردم دانست و افزود: مایه مباهات است که اکنون بصیرت دانش‌آموزان در مناطق محروم و دورافتاده آنقدر بالاست که استکبارستیزی خودشان را با برگزاری یک تظاهرات و اقلام تبلیغی دست‌ساز، به نمایش می گذارند.  

گفتنی است احمد قلی‌پور تنها معلم این مدرسه با 19 دانش‌آموز از طایفه دینارانی، به مدت یک سال است که در همه مقاطع تحصیلی این دبستان تدریس می‌کند و در کنار درس، دانش آموزان را با مفاهیم دینی و اسلامی و انقلابی، آشنا کرده‌است.  

شغل اکثر مردم این روستا، کشاورزی و دامپروری است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.