عطار نیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: پنج مدال توسط نخبگان قمی در مسابقات ملی مهارت کسب شد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم اعزامی استان قم موفق به کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال برنز و چهار دیپلم افتخار شد.

عطارنیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم بیان کرد: محمد جلیلی در رشته قنادی مدال طلا، علی موحدی در رشته طراحی وب مدال نقره، علی حسین‌خانی و حامد حسین‌خانی در تیم دو نفره طراحی فضای سبز دو مدال نقره، محمدحسین عالی در رشته جواهرسازی مدال برنز و محسن داودآبادی در تبرید و تهویه، پوریا برومند راد در تراش  حسین سعیدی در جوشکاری، علی یوسفی در رشته فناوری اتومبیل چهار دیپلم افتخار را برای استان قم به دست آورده‌اند.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب جهت رقابت سالم بین مهارت آموختگان، اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای بین جوانان، ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی و کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، فراهم کردن شرایط شرکت حرفه آموختگان در صحنه رقابت‌های بین المللی و آشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید از اهداف برگزاری این مسابقات ملی مهارت می باشد.

در پایان خاطر نشان کرد: : برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی در رشته‌های منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۷ در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود، اعزام می شوند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.