سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت:با وجود بازیکنان جوان، تیم سرسختی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درک باوئرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران در  در تازه ترین اظهارات خود گفت:ما در بسکتبال ایران نسل جدیدی از بازیکنان جوان و با استعداد را در راه تیم ملی داریم که بزودی تیم ملی را متحول خواهند کرد.آنها بسیار مستعد،‌ تشنه یادگیری و سخت‌کوش هستند.

وی ادامه داد: وقتی روزی برسد که حدادی، کامرانی و نیکخواه بهرامی،‌ 3 بازیکن با تجربه تیم ملی  از کار بازنشسته شوند ما دستمان خالی نخواهد بود. البته قبول دارم همان‌طور که پر کردن جای خالی درک نوویتسکی در تیم ملی آلمان غیرممکن است، پیدا کردن جانشین برای این سه نفر هم غیرممکن است. 

باوئرمن  در ادامه اظهار داشت:اصل اول در توسعه و تکامل  این است که ما باید صبور باشیم. دیر یا زود، حدادی، کامرانی و نیکخواه از بازی در تیم ملی بازنشسته می‌شوند.من  از همین حالا  تیم‌های زیر 16 و زیر 18 سال ایران را زیر نظر دارم تا هم به مربیان و هم به بازیکنان این تیم‌ها کمک کنم.بازیکنان مستعد در ایران بسیار هستند و ما باید با برنامه‌ریزی مناسب، بازیکنان با استعداد، باانگیزه و با شخصیت را آموزش دهیم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: گروه ما در مسابقات انتخابی المپیک بسیار قدرتمند است. سه تیم مطرح اروپایی را در گروه‌مان داریم و مکزیک هم به هیچ وجه تیم ضعیفی نیست اما هر اتفاقی ممکن است بیافتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار