مدیر کل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: با افزایش پروازهای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به سایر کشورها توسعه صادرات از این استان را شاهد هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛  علی قاسم زاده تنظیم قراردادهای زیرساختی حمل و نقل با کشورهای ایتالیاو فرانسه را ضروری دانست و افزود: در این قرارداد سه فرودگاه کشور از جمله فرودگاه اصفهان مورد توجه قرار گرفته است که ساخت 25 هزار مترمربع فضای فرودگاهی، محوطه سازی و ساخت پارکینگ دو هزار خودرویی بخشی از این قرارداد است.

مدیر کل فرودگاه شهید بهشتی ادامه داد: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان جز 5 فرودگاه برتر کشور و سالانه 4.2 میلیون مسافر داخلی و خارجی از این فرودگاه جابه جا می شوند این در حالی است که افزایش 35 درصدی گردشگران خارجی در سال 2014 اصفهان سبب شده شرکتهای خارجی همچون وینسی فرانسه ترغیب به سرمایه گذاری در فرودگاه اصفهان شوند.
وی بیان کرد: افزایش پروازهای فرودگاه اصفهان به سایر کشورها می تواند به توسعه صادرات استان کمک موثری کند این فرودگاه در دسترس تولیدکنندگان مرکز کشور است و به راحتی می توانند از این فرودگاه محصولات خود را حمل کنند.


انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.