شیراز؛

كاهش 20 درصدي جرائم در "ممسنی"

فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه در شهرستان ممسنی جرائم 20 درصد كاهش داشته است، گفت: نيروی انتظامی به شدت با قانون شكنان برخورد می كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" در جمع كاركنان انتظامي شهرستان ممسني، بيان كرد: دشمنان اين مرز و بوم به دليل انقلابي بودن مردم و آرمانگرا بودن آنها، همواره در صدد ايجاد و راه اندازي توطئه هاي گوناگون در كشور بوده اند.  

وي ادامه داد: با هوشياري مردم و درايت مقام عظماي ولايت دشمنان به مقاصد شوم خود نرسيده و در آينده نيز نخواهند رسيد.  

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به انتخابات اسفند ماه، بيان كرد: نيروي انتظامي همه تمهيدات لازم را براي برقراري انتخاباتي امن انديشيده است و در صورت بروز هر گونه بي نظمي با قانون شكنان به شدت برخورد مي كند.  

گودرزي وظيفه اصلي نيروي انتظامي در انتخابات را تأمين نظم و امنيت عنوان كرد و گفت: كاركنان نيروي انتظامي سربازان ولايت هستند و در راه برقراري نظم و امنيت همه تلاش خود را به كار خواهند بست.  

وي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از اولويت هاي نيروي انتظامي استان دانست و تأكيد كرد: مواد مخدر فتنه و تاكتيك استكبار جهاني است.  

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: مردم شريف ايران اسلامي با حضوري گسترده در صحنه انتخابات به مانند هميشه حماسه اي ديگر رقم خواهند زد.  

سردار گودرزي به همراه معاونان و رؤساي پليس هاي تخصصي استان قبل از اين جلسه از نزديك با مردم شهرستان هاي ممسني، رستم و كازرون ديدار و به مسائل و مشكلات انتظامي آنها رسيدگي كردند.  

افتتاح دفتر كانون بازنشستگان نيروي انتظامي از ديگر برنامه هاي سفر فرمانده انتظامي استان به شهرستان ممسني بود. 


انتهای پیام/ی
برچسب ها: کاه ، جرائم ، ممسنی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.