این تجلیل شامل زنان کارآفرین برتر، دارای فرزندان نخبه از نظر تحصیلی، اخلاقی، ورزشی، علمی، هنری، قرآنی و سرپرست خانوارهای موفق با رویکرد توانمندی فکری خانواده ها تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ خباز گفت: از دل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد نخبگان، فرهیختگان و برترین هایی به جامعه تحویل داده می شود که ثمره فداکاری، عشق و ایثار زنان پاکدامن و نمونه در قالب مادرانی دلسوز و همسرانی مجاهد است که با تأسی از حضرت فاطمه (س) و ام ابیها حضرت زهرای مرضیه (س) در این امر مهم موفق شده اند.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز با اعلام خرسندی از حضور در جمع زنان موفق عنوان کرد: زنان بخش عظیمی از توانمندی های جامعه و نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند و به همین منظور باید به حوزه زنان بسیار توجه شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات کمیته امداد برای خدمات و حمایت های صورت گرفته از زنان سرپرست خانوار یادآور شد: وظیفه ما در اداره کل امور بانوان و خانواده رصد کردن مشکلات اقشار مختلف زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار، پیگیری و ارائه راهکار در کارگروه زنان و خانواده با همکاری دستگاه های اجرایی عضو کارگروه است و سعی می کنیم تا با تعامل و هم افزایی بین دستگاهی به حل مشکلات زنان سرپرست خانوار بیشتر و بهتر بپردازیم.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه های حمایتی از زنان سرپرست خانواده است که با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها قابل اجرا است.

در پایان مراسم از ۳۱ نفر از زنان نمونه و برتر که در زمینه های مختلف موفق بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: خوزستان ، زن ، تجلیل ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.