آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی از 14 بهمن آغاز شده و تا ساعت 24 روز 24 بهمن ادامه دارد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه 1394 از  14 بهمن از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید تا ساعت 24 شنبه 24 بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز 21 بهمن ماه، تعدد 81 هزار و 377 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: به کلیه داوطلبانی که هنوز برای پذیرش دوره‌های مذکور ثبت نام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سامانه سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه این سازمان که از روز گذشته 20 بهمن بر روی سامانه سنجش قرار گرفته است، در صورت واجد شرایط بودن و تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اطلاعیه دیروز 20 بهمن که همچنان بر روی سامانه قرار دارد نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار