شرکت‌ها و افراد مختلف همواره سعی در بازطراحی و بهبود بسته‌بندی محصولاتشان داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال ۱۹۶۰ زمانی که شرکت‌های تولید‌کننده‌ی شامپو استفاده از شیشه برای طراحی بسته‌های شامپو را کنار گذاشتند، فکر نمی‌کردند نوآوری آن‌ها تا سال ۲۰۱۶ پایدار باقی بماند. امروزه بسته‌های پلاستیکی را می‌توان در تمامی فروشگاه‌ها با مارک‌ها و محتویات گوناگون مشاهده کرد. با این حال به نظر می‌رسد با گذشت ۲۰ تا ۳۰ سال از عرضه‌ی این نوع از ظروف، زمان تغییر فرارسیده است.

طراحی جدید بسته‌های شامپو

ماریلو ولنت، یکی از طراحان و معماران مطرح در دنیا است که بیشتر طرح‌های خود را با تمرکز بر بهینگی در فضا و استفاده ارائه می‌کند. این فرد با طراحی دوباره‌ی ظرف‌های شامپو نوع جدیدی از بسته‌بندی را به نمایش گذاشته است. ماریبو با تلاش بر سادگی ظاهری و حذف درهای معمول در بسته‌بندی شامپو یک طراحی یکپارچه از ظرف را ارائه داده است.

طراحی جدید بسته‌های شامپو

طراحی جدید بسته‌های شامپو



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.