معاون رئیس جمهور در مراسم جشن جهانی شدن روستای صخره ای میمند در کرمان از سرمایه گذاری بخش خصوصی با 30هزار میلیارد تومان در بخش گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دراین جشن که سه شنبه شب در محل تالار خانه شهر کرمان برگزار شد مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به سرعت رشد سفر گردشگران خارجی به ایران در دو سال گذشته گفت: در شرایطی که در بخش هایی از اقتصاد رکود وجود دارد، اما بخش گردشگری از رونق اقتصادی برخوردار است و بیش از 950 طرح میراث فرهنگی شامل احداث هتل و مراکز اقامتی با 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور در حال اجراست. 

سلطانی فر افزود: با توجه به ظرفیت ها و جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی که در کشور وجود دارد، گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه کشور خواهد بود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به ثبت سه اثر تاریخی کرمان در فهرست میراث مشترک بشری و اماده بودن دو اثر دیگر برای معرفی به یونسکو گفت کرمان، امروز به یکی از مهمترین قطب های گردشگری کشور و یکی از بزرگترین مقاصد گردشگران دنیا تبدیل شده است

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.