طي مراسمي و از طريق ويدئو كنفرانس با دستور رئيس‌جمهور، بهره‌برداري از طرح های آبياري نوين در 10 هزار هكتار اراضي كشاورزي استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان امروز و به‌ مناسبت ايام‌الله دهه فجر، بهره‌برداري از طرح های آبياري تحت فشار و با روش‌هاي نوين، در بخش ملوسجان از توابع شهرستان سپیدان به نیابت از ده هزار هکتار از اراضی کشاورزی دارای سیستم آبیاری نوین در استان فارس افتتاح شد.
 
استاندار فارس در اين مراسم گفت: در سفر رئيس جمهور و اعضاي هيئت دولت اجرا و تكميل 47 طرح با اعتباري بالغ بر  992 ميليارد تومان در استان تعهد شده است.
 
سيد محمدعلي افشاني ادامه داد:  از تعداد كل طرح های تعهد شده امروز 24 طرح با اعتباري بالغ بر 218 ميليارد تومان با دستور رئيس جمهور در سراسر استان به بهره‌برداري رسيد.
 
افشاني گفت: طرح های به بهره‌برداري رسيده در فارس شامل يك بيمارستان 151 تخت خوابي در شهرستان آباده، يك بيمارستان 113 تخت خوابي در شهرستان استهبان و تعدادي طرح در زمينه حمل و نقل و بزرگراهي و تعدادي طرح در بخش ورزشي است.
 
استاندار فارس افزود: مهمترين طرحی كه امروز با دستور رئيس جمهور افتتاح شد، طرح آبياري نوين به ميزان 70 هكتار در روستاي ملوسجان از توابع شهرستان سپيدان بود كه به نيابت از 10هزار هكتار اراضی کشاورزی افتتاح شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.