احمد کرمی گفت: دو سارقی که از برخی نمایشگاه‌های اتومبیل، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و دفاتر شرکت در قم اموالی در حدود بیش از 10 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، با تلاش مأموران آگاهی این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان کرد: در پی سرقت از برخی نمایشگاه‌های اتومبیل، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و دفاتر شرکت در قم و طرح شکایت توسط مالباختگان، با تشکیل تیمی ویژه از مأموران زبده آگاهی استان، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 
کرمی افزود: سارقان با دستبرد به اماکن مورد نظر اموالی شامل وجه نقد، طلا، چک، لپ تاپ، مدارک و گوشی تلفن همراه سرقت می‌کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تمام محل‌های سرقت به دقت مورد بازدید قرار گرفت و شیوه و شگرد سارقان، زمان‌های وقوع و جغرافیای جرم مورد تحلیل و کار کارشناسی قرار گرفت و متهم اصلی و همدست وی شناسایی و بلافاصله دستگیر شدند.
 
کرمی با اشاره به اعتیاد سارقان گفت: در ادامه با توجه به انکار شدید این افراد نسبت به موارد اتهامی، مشاهده لکه خون در صحنه سرقت نمایشگاه اتومبیل مورد آزمایشات DNA قرار گرفت و مشخص شد با نمونه خون متهم اصلی مطابقت دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: سرانجام با اعتراف سارقان به 37 فقره سرقت اموال مسروقه در حدود بیش از 10میلیارد ریال کشف و با تحویل به مالباختگان متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شده و در نهایت با قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.