دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: در این دوره از انتخابات برای اولین بار به دستور وزارت کشور در هر شعبه اخذ رای یک بازرس مستقر خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه؛ عزیزی  گفت: امیدواریم که انتخاباتی قانونمند، سالم و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار کنیم.

وی افزود:1514 شعبه اخذ رای در سطح استان کرمانشاه خواهیم داشت و در هر شعبه یک بازرس به دقت روند برگزاری انتخابات را رصد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اعضای هیات بازرسی استان، شهرستان‌ها، سربازرسین و بازرسین استان انتخاب شده و در سامانه وزارت کشور ثبت شده‌اند که مشغول ارائه آموزش‌های لازم به آنها هستیم.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بازرسین از طریق پیامک مستقیماً با وزارت کشور در ارتباط هستند و با ارسال کد تخلفات در مورد صحت یا عدم صحت موارد مورد نظر اظهارنظر می‌کنند.

وی افزود: مردم نیز می‌توانند در صورت مطلع شدن از تخلفات شکل گرفته توسط کاندیداها و یا طرفداران آنها، موارد را به دو شکل واز طریق سامانه شبانه‌روزی سامد با تلفن111 و یا از طریق سایت www.ksh-bazresi.ir با مسئولان بازرسی استان در میان بگذارند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، ارتباط ، وزارت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.