معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: اقتدار و قدرت دفاعی ایران اسلامی باعث سرافرازی ما در دنیا شده است.

اقتدار و قدرت دفاعی ایران اسلامی باعث سرافرازی ما در دنیا شده است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در چهارمین همایش فرماندهان نمونه وزارت دفاع که در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد گفت: امروز به درختی تناور و پر از میوه تبدیل شده‌ایم و پیروزی‌های مختلف ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌ها در طی این سالیان روز به روز بیشتر می‌شود و این کشور با اقتدار و با قدرت بعنوان یکی از کشورهای صاحب نفوذ در منطقه و جهان خودنمایی می‌کند و انشاالله خداوند این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برساند.

وی ادامه داد: تبلیغات زیادی را شما در رسانه‌های مختلف خارجی که کشور را مورد هدف قرار می‌دهند روز به روز می‌بینیم و اخیرا شبکه‌های معاند خارجی بحث بسیار مفصلی راجع به خدمت مقدس سربازی در ایران اسلامی دنبال می‌کنند و با هیچ کجای دنیا کاری ندارند که نیروهای دفاعی و نظامی‌شان چطور اداره می‌شوند و دقیقا دست روی آن نقطه‌ای که اقتدار و عزتمندی و توانمندی و بازدارندگی دفاعی این کشور مربوط به عنصر سربازی است دست می‌گذارند که سربازان نظام اسلامی وقتشان دوسال تلف می‌شود و بابت این تبلیغات از عناصر منافقین استفاده می‌کنند و می‌گویند که نیاز نیست که آنها دو سال خدمت کنند ولی این چیزی جز توطئه نیست.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع اظهار داشت: یکی از مسائلی که صدام را تشویق به حمله به ایران کرد از هم پاشیدگی نیروهای نظامی ما بود از طرفی بحث ارتش فدرال را مطرح کردند که هر کس در شهر خودش خدمت کند و بعد دیدید که تهدید عملی شد و ما 8 سال سرگرم به دفاع از این آب و خاک مقدس بودیم و اگر کسی غیر از امام راحل در مقام مسند فرماندهی کل قوا بود تمام آن قسمت‌هایی که اشغال شده بود و شاید بخش‌هایی از ایران اسلامی از این آب و خاک جدا می‌شد.

امیر عزتی تصریح کرد: در دوران قاجار به اندازه وسعت خاک فعلی ایران اسلامی از این کشور جدا شد با توجه به اینکه در آن زمان آنها حال جنگیدن نداشتند و نیروی نظامی نبود که بتواند بسیج شود و جلوی دشمن را بگیرد ولی شما می‌بینید که در دوران دفاع مقدس در نهایت تحریم‌ها و مشکلات به لطف خدا ما پیروز شدیم در صورتی که در تحریم کامل بسر می بردیم و طرف مقابل ما از هر جهت و از هر نوع سلاح و مهمات و تجهیزاتی که مورد نیازشان بود تأمین می‌شدند.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس و مقاومت باعث شد که حتی یک سانتی‌متر از خاک ایران عزیز جدا نشود و زمانی که آنها بحث آتش بس را مطرح کردند امام راحل گفتند زمانی که دشمن در خاک ماست آتش بس معنا ندارد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع ادامه داد: کسانی که خواب یک هفته‌ای جدایی خوزستان از ایران را می‌دیدند و به دنبال شکست جمهوری اسلامی بودند کاری از پیش نبردند و کار به جایی رسید که در کشور و خاک خودشان مورد تعقیب رزمندگان اسلام قرار گرفتند.

امیر عزتی با اشاره به اقتدار و از جان گذشتگی سربازان ایران عزیز ادامه داد: نتیجه این اقتدار از جان گذشتگی سربازان دوران دفاع مقدس بود که سهم بزرگی در  دوران دفاع مقدس داشته‌اند و ده‌ها هزار شهید جانباز از سربازان دوران دفاع مقدس در نبرد مقابل نیروهای متجاوز جنگیدند.

وی با اشاره به خدمت سربازی که دوران مقدسی است و باعث رشد سربازان در این دوران می‌شود اظهار داشت: سربازان عزیز هرگز در ذهنشان این تصور را نکنند که دو سال از عمرشان هدر می‌رود و امید است که این دوران مقدس برایشان خیلی مفید بوده و دارای نکات مثبت در دوران سربازی برایشان می‌شود.

وی با اشاره به زیر سوال بردن دوران مقدس خدمت سربازی توسط معاندین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: آنها می‌خواهند اقتدار و قدرت دفاعی این کشور را تضعیف کنند ولی تا به حال نتوانسته‌اند و بعد از این هم نخواهند توانست به این هدف برسند با توجه به بینش و بصیرتی که در تک تک سربازان این نظام وجود دارد ما شاهد رشد روزافزون در سایر حوزه‌ها خواهیم بود.

وی در پایان اظهاراتش با اشاره به وجود ولی فقیه و مرجع عالیقدر در نظام اسلامی اظهار داشت: وجود ایشان در رأس  امور باعث بالندگی و سرافرازی ایران اسلامی شده است و سایر ملت‌های دنیا ایشان را قبول دارند .

انتهای پیام/


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار