بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شماره 3 قم با حضور جهانگیری/ آغاز عملیات اجرایی تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در سراسر کشور

با حضور معاون اول رییس جمهور تصفیه خانه فاضلاب شماره 3 شهر قم مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شماره 3 قم با حضور جهانگیری/ آغاز عملیات اجرایی تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در سراسر کشوربه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، صبح امروز (سه شنبه) در جریان سفر به استان قم تصفیه خانه‌ی فاضلاب شماره 3 شهر قم را افتتاح و از تاسیسات و بخش های مختلف این تصفیه خانه بازدید کرد.

تصفیه خانه فاضلاب شماره 3 قم با ظرفیت 250 هزار نفر و تصفیه لجن با ظرفیت 500 هزار نفر جزو پیشرفته ترین و مدرن ترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور است که با اعتباری بالغ بر 1030 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

در این تصفیه خانه از گاز حاصل از لجن 1.2 مگاوات برق تولید می شود که می تواند 70  درصد برق مورد نیاز تصفیه خانه را تامین کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با استانداران فارس، چهارمحال و بختیاری و کرمان از طریق ارتباط زنده ی تلویزیونی دستور آغاز همزمان عملیات اجرایی فاز نخست تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در سراسر کشور را صادر کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار