نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان با پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان ( جونیور) در سال 2016 ، از روز گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد و تنیسورهای ایرانی و خارجی حاضر در بازیها به مصاف حریفان خود رفتند.

در جدول اصلی پسران ۴۸ تنیسور از کشورهای ایران، نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان،امارات ، تاجیکستان، مصر ، پاکستان و اردن حضور دارند که از این تعداد 22 تنیسور ایرانی موفق به شکست حریفان خود شدند.

از بین بازیکنان ایرانی، احسان بارونی و امیر سینا صالح با حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان، به همراه تنیسورهایی از نروژ ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان، امارات ، بحرین، تاجیکستان، مصر ، اردن و سایر نمایندگان کشورمان جواز حضور در راند بعدی بازیها را بدست آوردند و در بخش 2 نفره با انجام 8 دیدار تنیسورها به مصاف یکدیگر رفتند.

همچنین در بخش دختران ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، ژاپن، اکوادور، ترکیه، آلمان، کرواسی، روسیه، هند و اندونزی ، حضور دارند که غزل پاک باطن، هلیا غفرانی ، صدف صادق وزیری ، هانا طهماسبی و آرتا فریدی به همراه تنیسورهایی از ژاپن، اکوادور، آلمان و انگلیس به مرحله بعدی بازیها راه یافتند و جدول 2 نفره نیز با انجام 2 دیدار و صعود یک تیم ایرانی آغاز شد.

این رقابت ها امروز ( 20 بهمن ماه) با انجام 51 بازی در بخش دختران و پسران پیگیری می شود.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و حسن لاچینانی، آرمین آزاد پور، احسان جعفر بیکی، سام صدری، سمانه یارمحمدی به عنوان دستیار سرداور، پری رخ احمدی، اکرم کامیاب و لعیا خیام باشی نیز به عنوان داور حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار