امروز ما شاهد ایده ساختاریافته از مبادله كتاب در مركز تبادل كتاب هستیم.

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مركز تبادل كتاب گفت: ما این تجربه را در برخی از شهرستان‌ها داشته‌ایم كه برخی افراد  كتاب‌های دست دوم خود را فروخته‌اند؛ ولی ساختار این مبادله تعریف جدیدی می‌خواست تا كتاب‌ها در یک چرخه مورد استفاده قرار بگیرند.

مسجدجامعی در ادامه خاطرنشان كرد: امروز ما شاهد ایده ساختاریافته از مبادله كتاب در مركز تبادل كتاب هستیم. این مركز به ساختار مورد نظر خود رسیده و از حالت فردی خارج شده است.

وی در بازدید از مركز تبادل كتاب با خرید كتاب‌های مورد نظر خود گفت: من اینجا كتابی را خریدم كه علامت دانشكده امیركبیر را داشت، گویا دانشكده امیركبیر این كتاب‌ها را داده است و تصمیم به جایگزینی آن توسط  كتاب‌های جدید شده است. همچنین كتابی را خریدم كه پشت آن نوشته بود: این كتاب را به دوست عزیزم هدیه می‌دهم و آن شخص كتاب را به این مركز آورده بود تا در مقابلش كتاب دیگری بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با تاكید بر خوب بودن روند مركز تبادل كتاب خاطرنشان كرد: در این مكان  كتاب‌های تاریخ جدید و قدیم هست كه عموم افراد می‌توانند از آن بهره ببرند. از نظرم این اتفاق تجربه‌ای ساختاریافته از یک ایده است و می‌توان به آن امیدوار بود.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار