پتروشیمی قهرمان فصلی سوپر لیگ بسکتبال شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با غلبه بر دانشگاه آزاد، در دقایق پایانی رقابت‌‌های فصلی سوپر لیگ، به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

پتروشیمی قهرمان فصلی سوپر لیگ بسکتبال
به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندر امام ساعت 16 امروز در تالار حکمیه تهران آغاز شد. این دیدار حساس که بین تیم‌های  بالانشین جدول بود به صورت پایاپای پیش رفت، به نحوی که در پایان کوارتر نخست پترو به برتری 19 بر 17 دست یافت.

با آغاز کوارتر دوم شاگردان مصطفی هاشمی بازی بهتری به نمایش گذاشتند تا در پایان نیمه نخست دو تیم با عدد 31 به تساوی برسند.

در کوارتر سوم هم شرایط به همین گونه پیش رفت و پتروشیمی بندرامام در پایان به برتری 49-48 رسید.

ده دقیقه پایانی داستانی متفاوت داشت و شاگردان مهران شاهین طبع با انجام یک بازی حساب شده در پایان 70 بر 63 میزبان خود را شکست دادند تا به عنوان قهرمانی فصلی این دوره رقابت‌ها برسند.

 به این ترتیب پتروشیمی به رتبه نخست رقابت‌های مرحله مقدماتی سوپر لیگ بسکتبال ایران رسید و در پلی آف باید به دیدار تیم هشتم جدول برود.

شاگردان شاهین طبع با 42 امتیاز قهرمان فصلی را قطعی کردند. در این دیدار آرمان زنگنه، فوروارد قدرتی پتروشیمی بندر امام با دریافت دو تکنیکال دیسکالیفه شد و بازی بعد را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار