مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی سالن هلال احمر قم با شناخت نفرات بر‌تر چهار فرم تالو آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم ؛ پیکارهای ووشوی بانوان قهرمانی بزرگسالان کشور در دو بخش ساندا و تالو در قم روز نخست خود را پشت سر گذاشت و تکلیف نفرات بر‌تر در ۴ فرم بخش حرکات نمایشی مشخص شد.

در این پیکارها و در فرم گوئن شو هانیه رجبی از تهران الف به مقام قهرمانی رسید، مهسا دهقانی از خراسان رضوی دوم و مریم سلیمانی از کرمانشاه عنوان سوم را از آن خود کردند.

در فرم جین شو مقام قهرمانی به زهرا کیانی، تالوکار استان اصفهان رسید، مهسا بزلو از البرز و شیوا صف شکن از فارس در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات فرم نان چوآن نیز با درخشش تالوکاران تهرانی همراه بود به طوری که فاطمه حیدری از تهران الف، الهام مقصودزاده از تهران ب و مریم بابایی از تهران ب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات فرم تای چی چوآن مدال طلا به حمید برخور از تهران الف رسید و مرجان کریمی از اصفهان نایب قهرمان شد و زهرا شمسینی از قزوین مدال برنز را از آن خود کرد.

رقابت‌های ووشوی بانوان کشوربا حضور ۲۶۰ شرکت کننده از ۳۴ تیم به میزبانی هیئت ووشوی استان قم در دو بخش ساندا و تالو و در سالن هلال احمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.