سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با الجیش قطر گفت: بازیکنان الجیش می‌توانند به راحتی در خیابانهای ما قدم بزنند و مشکلی از لحاظ امنیت نخواهند داشت.

الجیشی‌ها بدون مشکلی در خیابانهای ما قدم بزنند/ حضور تماشاگران در استادیوم دغدغه اصلی‌ام استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانعلیرضا منصوریان در ادامه عنوان کرد: اعضای تیم الجیش قطر نهایت احترام را خواهنددید و ما به عنوان میزبان از آنها پذیرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و سه بازی دوستانه رادر آنجا انجام دادیم همچنین انالیز خوبی از تیم الجیش قطر انجام دادیم و بازی این تیم مقابل زنیت را مورد ارزیابی قرار دادیم. تیم قطری نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته است به هر حال هر دو مربی تمایل دارند که تیمشان از پلی آف عبور  کرده و به مرحله بعد صعود کند. ما فصل گذشته هم بازی سختی با الجیش برگزار کردیم اما با حمایت هواداران و بازیکنان توانستیم از سد این تیم قطری بگذریم این تیم قطری امسال متفاوت نشان داده است. همچنین الجیش شناخت خوبی از ما دارد اما ما با بازی هوشمندانه و منطقی قصد داریم از سد الجیش بگذریم.

منصوریان تصریح کرد: حضور تماشاگران در استادیوم دغدغه اصلی‌ام است ما احتیاج مبرم به حمایت فوتبالی‌ها داریم مشکلات  جانبی و حرف و حدیث‌ها را کنار گذاشتیم و تمرکزمان روی برد بازی پلی آف قرار دادیم. روزهای سختی را در فوتبال گذراندم  در بازی با استرالیا کمتر کسی فکر می‌کرد بتوانیم این تیم را شکست داده و به جام جهانی صعود کنیم اما بازیکنان ما با غیرتشان این تیم را شکست داده و به جام جهانی صعود کردند.

وی تصریح کرد: فردا نگاهمان ملی است و من از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌کنم که ساعت 18 بعد از ظهر فردا برای تشویق تیم نفت به ورزشگاه آزادی بیایند. اگر بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند به طور حتم ما پیروز این بازی خواهیم بود.

منصوریان در مورد حضور بازیکنان جوان در این تیم بیان کرد: از بزرگ‌ترهای تیم تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم که بازی در لیگ قهرمانان آسیا را برای جوان‌ها تشریح کنند من در سن 22 سالگی به استقلال رفتم اما با اطمینان و توجه بزرگترها توانستم ترقی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوان های تیم من تشنه بازی هستند و امیدوارم با ارائه بازی خوب برنده از زمین بازی خارج شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: الجیش ، منصوریان ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار