زمان پخش برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی نامزد های خبرگان رهبری گلستان مشخص شد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: بر اسای قرعه کشی که با حضور نمایندگان داوطلبان در صدا و سیمای گلستان برگزار شد به ترتیب آیت‌الله حسینعلی سعدی، آیت‌الله محمد مهاجر مازندرانی، آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی به ترتیب در صداوسیمای گلستان برنامه تبلیغاتی  خواهند داشت.

بهرام عبد الحسینی افزود:  هر نامزد 20 دقیقه در تلویزیون و 25 دقیقه در رادیو برنامه دارند.

وی اضافه کزد: آیت الله حسینعلی سعدی در روز 24 بهمن حضور دارد که بازپخش آن در روزهای 28 بهمن و 2 اسفند است، همچنین آیت‌الله محمد مهاجر مازندرانی نیز در روز 25 بهمن در برنامه رادیویی و تلویزیونی حضور خواهد داشت و بازپخش‌ آن 29 بهمن و 3 اسفند خواهد بود.

عبدالحسینی ادامه داد: آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در روز 26 بهمن  در برنامه های رادیویی و تلویزیونی حضور خواهد داشت و روزهای 30 بهمن و 4 اسفند بازپخش برنامه است، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نیز در روز 27 بهمن برنامه تبلیغاتی  خواهد داشت و در روزهای اول و پنجم اسفند نیز بازپخش آن است.

وی گفت: عوامل و امکانات صحنه در برنامه های رادیویی و تلویزیونی مانند دکور، تعداد دوربین ها ، میکروفن  و گوینده ها یکسان است.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: انتخابات ، تبلیغات ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.